Administratie voor de startende ondernemer


Als u een bedrijf wilt starten komt er veel op u af. Kamer van koophandel, Belastingdienst, Winstaangifte, Omzetbelasting enz.

Wij kunnen u daarbij helpen. 

Maak vrijblijvend een afspraak voor een adviesgesprek.

Dan kunt daarna bepalen of u de boekhouding zelf wil doen of liever uit handen wil geven.


Een goede administratie is van groot belang.
Natuurlijk wilt u alle cijfers voor uzelf netjes op een rijtje hebben, maar daarnaast is een correcte administratie ook een verplichting van de belastingdienst. Als starter moet u de keuze maken om de administratie zelf te doen of om deze uit te besteden aan een boekhouder of accountant. 

Waarom zou u dan voor ons kiezen?
* Veel ondernemers zijn niet op de hoogte van alle regels waardoor u
  allerlei aftrekposten misloopt, wat u veel geld kan kosten.
  Daarnaast geeft de belastingdienst flinke boetes bij verzuim of voor een
  incorrecte administratie.


* Bij een accountantskantoor betaalt u misschien voor kennis die u niet nodig heeft.

Een eenmanszaak of VOF zelfs een kleine BV heeft voldoende aan een administratiekantoor.

Wij kunnen voor u alles verzorgen, van het opstarten van uw administratie tot het maken van jaarstukken en het doen van de aangifte inkomstenbelasting.
Ook kunnen wij uw loonadministratie uit handen nemen.